ua

ua

Wednesday, May 06, 2015

Κώστας Τουρνάς : Λευκά Φτερά 1975

Μετά τη διάλυση του συγκροτήματος Των Poll ξεκινά προσωπική καριέρα με το δίσκο «Απέραντα Χωράφια». Ακολουθούν τα άλμπουμ: «Αστρόνειρα», «Κυρίες & Κύριοι», «Λευκά Φτερά», «Επί Γης Ειρήνη», «Στο Σινεμά», «Τρωικός Πόλεμος», «Αγαπημένη», «Η Πρόβα», «Τώρα», «Λίγη Αμαρτία», «Υπερβολές», «Tora Tora Tora», «Κλισέ», «Παιχνίδι», «Αλητείες», «Κάτω απ' την Ακρόπολη», «Ντουέτα» με τη συμμετοχή 12 κλασικών τραγουδιστών, «Δεν Λέει» και «Κλέβει ο Καιρός».

Το 2012 εξέδωσε ένα maxi-single Κώστας Τουρνάς '11 με 4 νέα τραγούδια. Στην συσκευασία αυτή περιλαμβανόταν και ένα cd με τραγούδια από παλαιότερη συναυλία και το ίδιο σε οπτικοακουστικό σε DVD μαζί με ένα βιβλιαράκι με σκέψεις του. Επίσης την ίδια χρονια κυκλοφόρησε και το App Tournas από το iTunes.

Ακολούθησαν Ελληνικά και Διεθνή Φεστιβάλ με βραβεία και διακρίσεις, με «χρυσό» κατάλογο σε πωλήσεις δίσκων, τηλεοπτικές και παραγωγικές δραστηριότητες, αλλά αυτό που μοιάζει να τον συγκινεί περισσότερο απ' όλα είναι το «καλό» τραγούδι. Δεκάδες τραγουδιστές έχουν πει τραγούδια του ενώ έχει συνθέσει πάνω από 600 τραγούδια.
(Wiki)
2 Άλμπουμς και περισσότερες πληροφορίες εδώ

01. Σαν Πολύτιμο Πετράδι    
02. Για Να Ζης    
03. Δεν Μπορεί    
04. Σωρός Αιτίες (Στιγμές)    
05. Κύριε Χρήμα    
06. 12 Άλογα Με Φτερά    
07. Λευκά Φτερά    
08. Γιάννης Και Αλίκη    
09. Ένας Κύκνος    
10. Από Ανάγκη    
11. Το Τραγούδι Της Χαράς


ΚΥΡΙΕ ΧΡΗΜΑ   
Στίχοι:Κώστας Τουρνάς
Μουσική:Κώστας Τουρνάς
        
Λες πως είσ’ η ασφάλειά μου,
κάτι για τα γηρατειά μου,
κύριε Χρήμα.
Λες πως πρέπει να δουλεύω
για να έχω να ξοδεύω
κύριε Χρήμα.

Εγεννήθηκες, μας είπες,
για να φέρεις στον καθένα
τα καλά ενός σε όλους,
τα καλά όλων σε ένα,
κύριε Χρήμα.

Κι όμως είσαι το εμπόδιο
απ’ Αλάσκα μέχρι Κίνα,
π’ όποιον γνώρισα δακρύζει
και παλεύει με την πείνα,
κύριε Χρήμα,
κύριε Χρήμα.

Τα μυαλά μας, λες, δουλεύουν
μόνο να σε κολακεύουν
κύριε Χρήμα.
Μα εγώ θα προσπαθήσω
μήπως και σε τραυματίσω
κύριε Χρήμα.

Μέχρι σήμερα, ντροπή μου,
ήμουν γελωτοποιός σου,
κύριε Χρήμα.
Γι’ αυτό γίνομαι, στο λέω,
ο χειρότερος εχθρός σου,
κύριε Χρήμα.


( Αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον Κώστα Kondili )

1 comment:

  1. "Εγώ ούτε όνομα δεν έχω, ούτε ηλικία έχω, ζω παντού και πουθενά."
    Ευχαριστώ καλέ μου φίλε ....

    ReplyDelete